עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    [sourceurl thesource]

    לחץ להתקשרות

    פינה שמתאימה לכל המשפחה

    בבתים רבים פינת האוכל היא באמת רק פינה קטנה ואינטימית בבית, אך ברבים מהבתים של היום משקיעים בפינת אוכל גדולה ומרווחת. כך ישנה אפשרות ליהנות משהייה עם המשפחה ולהפוך כך זמן משותף לזמן איכות. פינת אוכל עגולה נפתחת ל3 מטר מאפשרת לארח אורחים, לשבת עם המשפחה המורחבת וליהנות משעות משפחתיות וחמימות.

     

    לא בכל בית יש מקום גדול לשבת בפינת האוכל, אך בבתים בהם ישנה האפשרות לפתוח שולחן, כדאי בהחלט ליהנות משולחן גדול שלא יתפוס מקום שנחוץ למטרות אחרות.

    בכל מקרה, תמיד ישנה האפשרות ללכת על שולחן קטן שיש לו את האופציה להיפתח, להתארך ולהתרחב.

    אם גם אתם נהנים לארח ולא רוצים להימנע מכך רק בגלל מגבלות מקום, מומלץ מאוד שתשקיעו בשולחנות נפתחים אותם תוכלו להרחיב ולהרחיב עוד ועוד, כאשר כל אורח ייהנה ממקום ישיבה מרווח ונוח.

     

    פינת אוכל עגולה נפתחת – כדי שתוכלו לארח בלי חשבון

    אנחנו מציעים שולחנות ייחודיים שיש להם את האפשרות להיפתח ולהתארך עוד ועוד – מה שמאפשר ישיבה של מעל עשרה אנשים בו זמנית.

    השולחן במצבו הסגור הוא שולחן קטן, עגול וחביב שלגמרי לא תופס הרבה מקום. עם זאת, בטכניקה פשוטה וקלילה ניתן לשלוט על האורך של השולחן ולהרחיב אותו בהתאם לצרכים ולמטרות.

    כך אפשר להזמין אורחים בלי לחשוב פעמיים, לארח את כל בני הבית בתוספת בני המשפחה המורחבת, לפגוש חברים בנוחות ועוד.

     

    דגשים בבחירת שולחן נפתח

     

    חשוב לדעת כי שולחן נפתח איכותי הוא שולחן שעשוי בצורה מאוד יציבה. גם כאשר הוא פתוח במצב המקסימלי אין כל פגיעה בשיווי המשקל של השולחן או של החוזק שלו.

    אנחנו בויטוריו דיוואני מציעים פינת אוכל עגולה נפתחת ל3 מטר שיאפשר לכם להאריך ולהאריך את השולחן, כך שכל סועד ימצא את מקומו המרווח והמזמין.

     

     

     

     

     

     

    מאמרים נוספים

    מיטה מתכווננת לחוויית שינה אחרת

    שינה טובה ועמוקה, תורמת במידה רבה לאיכות החיים של כל אחד מאתנו. כידוע, אחד מהדברים אשר משפיעים במידה רבה ביותר על איכות השינה היא המיטה עליה אנו ישנים ולכן, מומלץ מאוד לא להתפשר לגביה. אז אם...

    טיפים לעיצוב סלון חדש

    טיפים לעיצוב סלון חדש סלון מהווה את הלב של כל בית, מקום המפגש של בני המשפחה, מקום האירוח, ופינה נעימה למנוחה ולצפייה בטלוויזיה. כחלק מכך, מושקעים ברוב הבתים מאמצים רבים, בכדי ליצור סלון מעוצב ומרשים, מכיוון שהאלמנט...

      [sourceurl thesource]

      Google Rating
      4.4
      מבוסס על 2204 ביקורות
      js_loader