עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    [sourceurl thesource]

    לחץ להתקשרות

    איך לבחור מערכת ישיבה פינתית?

    מערכות הישיבה שבביתנו מהוות חלק משמעותי מהחזות האסתטית של הסלון. ישנן מערכות ישיבה גדולות וכבדות ויש אחרות, בעלות חזות יותר קלילה ופחות כבדה. בנוסף, ישנן מערכות ישיבה המותאמות למרכז החדר ויש גם אחרות, כגון מערכות ישיבה פינתיות. למערכות הפינתיות ישנם יתרונות רבים וגם אופי אסתטי מיוחד במינו. בנוסף, ניתן להשיג אותן במגוון רחב של צבעים וגדלים, צורות ומרקמים. כך, יוכל כל אחד למצוא את פתרונות הישיבה הטובים ביותר עבורו, לביתו ולצרכיו.

    ניצול מיטבי של החלל

    כאשר רוכשים מערכות ישיבה פינתיות נהנים, ללא ספק, מהאפשרות לנצל בצורה הטובה ביותר את חלל הפנים. כך, ספה פינתית מבד או ספה המיוצרת מעור תופסים פחות מקום אך מאפשרים במקביל גם להתרווח בנוחות ובנינוחות.

    יש מערכות פינתיות שיתאימו מאוד לבתים רחבי ידיים, שרוצים לעצב בהם את חלל הפנים תוך שימוש באמירה קונספטואלית מאוד ברורה, לעיתים מינימליסטית. יחד עם זאת, יש גם מערכות פינתיות שמקנות תחושה של חלל הרבה יותר נרחב גם כאשר מדובר בבית קטן יחסית. יש לכם סלון קטן ותרצו לתת לו את המגע המיוחד? יש לכם סלון רחב ידיים ותרצו ספות עם אמירה ויופי, עיצוב מודרני ומראה נהדר? אל תבחרו לפני שתראו אילו פתרונות נהדרים ישנם בסגנון של מערכות ישיבה פינתיות.

    גם ספה, גם מיטה

    במשך שנים היו מקובלות מאוד הספות לסלון שניתן לפתוח אותן למיטה. לאחר מכן, חל שינוי מגמה והספות הללו הפכו להרבה פחות מבוקשות. אך כמו כל הדברים הטובים, ניתן לראות כיצד פעם נוספת האופנה משתנה וסגנונות שהיו נכונים לעבר הופכים להיות נכונים גם לימינו, בהתאמות הנדרשות כמובן.

    מערכות ישיבה פינתיות נחשבו תמיד כבלתי מתאימות לשמש גם כמיטה לעת מצוא. חברות רהיטים מצוינות כגון ויטוריו דיוואני הצליחו לפתור את הבעיה הזאת ולהתגבר על המבצע התכנוני הלא פשוט. כך, ניתן למצוא בהחלט גם סלון פינתי נפתח למיטה. מדוע זה טוב כל כך? מלבד העובדה שזהו סלון שיוצר הרגשה של חלל מרווח, ניתן בקלות להפוך אותו גם לחדר המתאים לאורחים. כאשר כל כך הרבה משפחות ישראליות אוהבות לארח, זהו פתרון פשוט ומושלם. לא צריך חדר נפרד לאורחים. מה עוד שלא תמיד קיים בבית חדר כזה בנמצא. בתוך רגעים ספורים ניתן להפוך את מערכת הישיבה היפה והאלגנטית למיטה נוחה, נעימה ומפנקת.

    לכל אחד פינה משלו

    במידה רבה נכון לראות מערכות ישיבה פינתיות כשילוב בין מראה אלגנטי לחמימות עיצובית. הסגנון הפינתי מאפשר גם לארח וגם להתפנק לבד, בחלק הפינתי של הספה. אפשר להתרווח מול הטלוויזיה, אפשר להתרווח ולהקשיב למוזיקה או להשתמש בנוחות במחשב הנייד כאשר שרועים על הספה ברגליים פרושות קדימה.

    אך לא רק אלה היתרונות של הסגנון הפינתי. גם הסגנון הזה, שתפס לעצמו מקום בלב אצל כל כך הרבה אנשים, מגיע בתצורות שונות וחומרי גלם שונים. יש בנמצא פתרונות פינתיים של סלוני בד. יש בנמצא פתרונות המבוססים על עור איכותי. יש מערכות בעלות רגליים מעץ טבעי ויש כאלה שבהן משלבים חלקי מתכת בעיצוב נקי ואלגנטי. בנוסף, לצד מערכות ישיבה בסגנון הרגיל, יש גם מערכות ישיבה מתחלפות, פתרון שמאפשר ביצוע שינויי עיצוב והתאמה מושלמת לנוחות שלכם.

    מחפשים מערכת פינתית בסגנון בהיר ומעודן? מחפשים את המראה הכהה יותר, בעל המוטיבים הקלאסיים? ואולי מתחשק לכם עיצוב צעיר ושובב או אפילו כזה שיתאים לדירת רווקים סטייליסטית? דגמים פינתיים נבחרים יתאימו, ללא כל ספק, גם לצרכים שלכם!

    מאמרים נוספים

    ספה נפתחת – אתם שאלתם – אנחנו ענינו

    כשמחדשים את הבית, או בונים בית חדש, יש כמובן להתייחס לעיצוב הבית. חדר המגורים הוא אחד החדרים החשובים בבית, ובוודאי הבולטים שבהם, ועל כן חשוב להשקיע בו מחשבה מרובה. בבתים רבים, מחפשים פתרונות לחללים קטנים...

      [sourceurl thesource]

      Google Rating
      4.4
      מבוסס על 2206 ביקורות
      js_loader