עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    [sourceurl thesource]

    לחץ להתקשרות

    איך בוחרים את המזנון המושלם?

    מזנונים מעוצבים יתאימו מאוד לבתים בעלי קו עיצוב מודרני נקי, אבל לא רק. הם עשויים להיראות במיטבם גם בבתים אחרים עם עיצוב בסגנון כפרי, הייטקי ועוד. ניתן למצוא מגוון רחב שלהם הנבדלים ביניהם במפרט המייחד אותם, כל אחד יוכל למצוא את האחד המתאים לטעמו האישי ולקו העיצוב של ביתו. חברת “ויטוריו דיוואני” משווקת אותם לבתים פרטיים וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ מקיף.

    לאחסון ותצוגת פריטי נוי

    מזנונים מעוצבים מגיעים עם מגירות ומשטחי תצוגה איכותיים. במגירות ניתן לאחסן אביזרי אירוח, פריטים שימושיים אחרים ועוד, ועל הפלטת מסכי טלוויזיה, אגרטלים, פסלי נוי וכדומה. מזנונים אלו עשויים מחומרים שונים המשתלבים ביניהם היטב, השלד המסיבי עשוי, לרוב, מעץ אבל גם ממתכת ייחודית. ניתן לשלבם עם פלטות המעובדות מעץ. הרגליים הינן ישרות או מלוכסנות וכל צורת עיצוב מקנה מראה אחר המושך את העין. בחירת הצבעים נועדה לשילובם המקסימאלי בחלל ותורמת להרמוניה החשובה בו. מדובר בעיקר על צבעים בהירים של חום, אפור, לבן וכדומה לגווניהם המשניים. התוצאה היא פריט המוטמע ואינו בולט יתר על המידה, אלא, שכל המתבונן בו בקפידה מבין שמדובר על מוצר איכותי.

    ייצור וגימור מושלם

    הגימור הינו מושלם כיאה לחברה מקצועית המתמחה בתחום שנים רבות. הגימור הוא תוצאה של בחירה מושכלת בחומרי גלם איכותיים. עיבוד מיטבי שלהם, צביעה, כולל אפוקסית למתכת והרכבה מדוקדקת בשיטות מודרניות. החברה מקפידה לספק אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקוליה השונים. כל אחד יכול לבחור את המזנון המעוצב האהוב עליו על פי צרכיו, השימוש הנדרש בו, איכותו, מחיריו ועוד. המבחר מאפשר גמישות רבה לכל אחד.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת “ויטוריו דיוואני” בעלת המוניטין. שירותיה המוקפדים ניתנים עם יחס אישי לכל לקוח וכוללים ייעוץ מקיף כולל למתלבטים רבות, מכירות בתנאים נוחים, הובלה חינם ועוד. ניתן לראות את הרהיטים באתר המושקע והידידותי של החברה, כמו גם, באולמות התצוגה שברשותה. כך, ניתן להתרשם גם מקרוב ולבצע רכישה מתאימה ומושכלת של רהיט אשר יישמר שנים רבות ללא בלאי.

     

    מאמרים נוספים

    רכישת רהיטים באינטרנט

    מה כדאי לרכוש רהיטים באינטרנט ומהם היתרונות? עלייתו של הסחר האלקטרוני המאפשר קניות און ליין, שינה לחלוטין את הרגלי הצריכה ואת סגנון החיים. עכשיו כבר אין צורך לכתת רגליים, לנסוע רחוק או לעמוד בפקקים, ניתן להתחבר...

    בדי ריפוד למערכות ישיבה

    עיצוב הבית הוא עבודה שדורשת חשיבה מעמיקה וראייה עיצובית כוללת, והוא נוגע בעיקר לסלון שהוא חדר המגורים המרכזי. הסלון הוא החלל שנמצא בשימוש יותר מכל חלל אחר בבית על ידי בני המשפחה והוא גם משמש...

      [sourceurl thesource]

      Google Rating
      4.4
      מבוסס על 2205 ביקורות
      js_loader