בימים א'-ה': בין השעות 09:00-15:00
ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8910055 או בווצאפ 054-3314775
בהזמנתך נקוב זמן האספקה המשוער. נציג מטעם חברת ההובלות יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה. זמני אספקה נספרים עפ"י ימי עסקים בפועל, ללא שישי ושבת, חג וערב חג.
שלושה עד שישה שבועות מיום הגעת המוצר למחסן.
ניתן לבטל עסקה החל מיום ההזמנה ועד 14 יום מקבלת המוצר. ביטול עסקה מותנה בתקינות המוצר. החזר עפ"י תנאי הביטול הרשומים בהזמנה ובעלות איסוף המוצר.
חברת דיוואני הנה חברה אינטרנטית ולכן רק חלק מהמוצרים שבאתר נמצאים באולם התצוגה. עם זאת ניתן לראות את כלל המוצרים המוצגים בתצוגה תחת קטגוריית "מוצרים בתצוגה".
חברת ויטוריו דיוואני הנה חברה אינטרנטית, אולם התצוגה נמצא בנתניה ברחוב הצורן 4 ב' צמוד למעלית 12 ומול בניין C. יחד עם זאת, אנו מספקים לכל חלקי הארץ.
בהחלט! אך, ייתכן הבדל במחיר בין אזור לאזור.
שעות פעילות המחסן הן בין השעות 12:00-16:00 בימים ב'- ד'
רק לאחר קבלת מסרון שהמוצר נמצא במחסן ניתן לבצע איסוף.
לא, איסוף עצמי מתצוגה אינו כולל אריזה, יש להגיע עם חומרי אריזה.
דיוואני עושה מאמצים רבים לספק את המוצרים במסגרת ההתחייבות. במקרים של איחור במוצרי יבוא חברת ויטוריו דיוואני לא תהיה אחראית לאיחור או עיכוב באספקה או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון או אירועים שאינם בשליטתה, עם זאת במידה ויש עיכוב ידוע אנו יוצרים קשר עם הלקוחות לעדכן על כך.
עם קבלת המסרון הזמנתך הועברה לחברת ההובלות. נציג מטעמם יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה.
לקריאת תעודת האחריות יש ללחוץ כאן.
שעות פתיחת תצוגה:
א' – ה': 22:00 – 09:00
ו' – 15:00 – 09:00
מוצ"ש – 20:00-22:30
רחוב הצורן 4 ב נתניה צמוד למעלית 12 ומול בניין C.
כן, איסוף עצמי מתבצע ממושב בני דרור (בוויז כביש גישה הרמוניה לבית נתניה).
נציג מטעם חברת ההובלות יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה. זמני אספקה נספרים עפ"י ימי עסקים בפועל, ללא שישי ושבת, חג וערב חג.
אין צורך ליצור קשר. רק במקרים של איחור יש לפנות לשרות הלקוחות.
אל חשש ההובלה עוברת לקו הבא, בד"כ הפרש של שבוע בהתאם לקווי החלוקה.
זמן אספקה עבור מוצרים שקיימים במלאי הינו 14 ימי עבודה עפ"י סדר חלוקה לאזורים.
דרך המייל Sherut@divani.co.il ומענה יתקבל עד 2 ימי עבודה.
או דרך הווצאפ 09-8910055.
בכל עניין יש לפנות לשרות הלקוחות במייל Sherut@divani.co.il, נציג מטעמנו יפנה את פנייתך למחסן במידת הצורך.
יש לפנות לשירות הלקוחות לאישור השינוי. במייל sherut@divani.co.il
או דרך הווצאפ 09-8910055.
ניתן לשלוח למייל שירות הלקוחות בכתובתנו sherut@divani.co.il יש להוסיף את שם ההזמנה, תיאור הבעיה ותמונות, קבלת מענה תוך 2 ימי עבודה.
נא לפנות לשירות לקוחות לצורך אישור, החזרה עד 14 יום מקבלת המוצר במצב תקין בלבד.
דיוואני עושה מאמצים רבים לספק את המוצרים במסגרת ההתחייבות במקרים של איחור במוצרי יבוא דיוואני לא תהיה אחראית לאיחור או עיכוב באספקה או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון או אירועים שאינם בשליטתה. עם זאת במידה ויש עיכוב ידוע אנו יוצרים קשר עם הלקוחות לעדכן על כך במידה והלקוח מעוניין ניתן לעשות ביטול \ החלפה.
תשלום עבור הובלה מתבצע במעמד ההזמנה והמחיר משתנה מאזור ואזור.
מעל 50 מטר מרחק מהמשאית לפתח הבניין/הבית ישנה תוספת תשלום בסך 50 ₪ מעל 100 מטרים תוספת תשלום בסך 100 ₪. התשלום יועבר למוביל במועד קבלת המוצר. במידה ויש צורך במנוף, תיגבה עלות נוספת. במידה ומדובר במוצר שניתן לפרק במקום ולהרכיבו מחדש, תיגבה עלות נוספת.
כן, למעט מקרים בהם מצוין אחרת במעמד המכירה עצמה. לרוב, מיטות ושולחנות אינם כוללים הרכבה. במקרה כזה, תצויין במעמד המכירה העלות הנוספת בגין ההרכבה שתשולם למוביל במקום.
ביטול או החלפה ניתנים רק במסגרת 14 יום מקבלת המוצר. שירות ניתן במסגרת אחריות לפי תנאי האחריות.
לכל מכירה יש פרטי מוצר באתר, בחלק מהדגמים יש תוספות ופרטים נוספים לשדרוג, יש לשים לב אם קיימת בחירת בד בסיסי או שדרוג בתוספת תשלום.
טווח גיאוגרפי בין חדרה לגדרה קריאת שירות עד 21 ימי עסקים (לא כולל שיש, שבת, חג וערב חג). מעבר לטווח הנ"ל תוספת של 14 ימי עסקים.
מוצר עודפים/מחודש – אין אחריות על המוצר, אין אפשרות ביטול או החלפת המוצר במוצר אחר.
מוצר מעודפים איננו מוצר פגום. במוצר מחודש ייתכנו פגמים קוסמטיים קלים ושינויים קלים בגוון.
אחריות למיטות וספות – שנה מיום קבלת המוצר. אחריות למזרנים עד 10 שנים מיום קבלת המוצר. לקריאת תעודת האחריות יש ללחוץ כאן.
החנות ממוקמת בנתניה, רחוב הצורן 4ב – צמוד למעלית 12 ומול בניין C. (לחץ כאן לניווט ב-WAZE)
במידה והרכישה נעשתה באתר, ניתן לבצע החלפה או ביטול עסקה עד 14 יום על מקבלת המוצר עפ"י פי חוק הגנת הצרכן ותנאי הביטול וההחלפה המופיעים בהזמנה.
באתר מחושבת עלות ההובלה לכל מוצר. במידה ומדובר ברכישת מספר מוצרים, יש לפנות למחלקת המכירות:
טלפון: 09-8910055
במוצרי ייצור מקומי ניתן לשדרג את הבד הבסיסי לבדים משודרגים איכותיים יותר ועמידים יותר בפני נזקי ניקיון ובלאי, קיימות רמות בדים שונות במגוון רחב של צבעים.
הרכב הבד 100% סינטטי ובעל בטנה תחתונה מה שמגביר את חוזקו ועמידותו בבלאי.