עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

משלוחים עד הבית חינם
*בתוקף עד 26.10.20

שאלות ותשובות

מהן שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בטלפון?

בימים א'-ה': בין השעות 10:00-16:00

ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8910055

ביצעתי הזמנה – מתי אני אקבל את המוצר?

בהזמנתך נקוב זמן האספקה המשוער. נציג מטעם חברת ההובלות יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה. זמני אספקה נספרים עפ"י ימי עסקים בפועל, ללא שישי ושבת, חג וערב חג.

המוצר שלי נאסף לתיקון מתי אני אקבל אותו בחזרה?

שלושה עד שישה שבועות מיום הגעת המוצר למחסן.

אני רוצה לבטל את הזמנה מה עושים?

ניתן לבטל עסקה החל מיום ההזמנה ועד 14 יום מקבלת המוצר. ביטול עסקה מותנה בתקינות המוצר. החזר עפ"י תנאי הביטול הרשומים בהזמנה ובעלות איסוף המוצר.

האם כל מה שבאתר שלכם נמצא בתצוגה?

חברת דיוואני הנה חברה אינטרנטית ולכן רק חלק מהמוצרים שבאתר נמצאים באולם התצוגה. עם זאת ניתן לראות את כלל המוצרים המוצגים בתצוגה תחת קטגוריית "מוצרים בתצוגה".

האם יש לכם סניפים בעוד מקומות?

חברת ויטוריו דיוואני הנה חברה אינטרנטית, אולם התצוגה נמצא בנתניה ברחוב הצורן 4 ב' צמוד למעלית 12 ומול בניין C. יחד עם זאת, אנו מספקים לכל חלקי הארץ.

האם אתם מגיעים לכל האזורים בארץ?

בהחלט! אך, ייתכן הבדל במחיר בין אזור לאזור.

באיזה ימים ושעות ניתן לאסוף את המוצר שלי?

שעות פעילות המחסן הן בין השעות 11:00-16:00 בימים ב'- ד'

רק לאחר קבלת מסרון שהמוצר נמצא במחסן ניתן לבצע איסוף.

אני צריך לאסוף מוצר מתצוגה , האם הוא יהיה ארוז?

לא, איסוף עצמי מתצוגה אינו כולל אריזה, יש להגיע עם חומרי אריזה.

מה קורה אם המוצר שהזמנתי לא יגיע בזמן ההתחייבות?

דיוואני עושה מאמצים רבים לספק את המוצרים במסגרת ההתחייבות. במקרים של איחור במוצרי יבוא חברת ויטוריו דיוואני לא תהיה אחראית לאיחור או עיכוב באספקה או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון או אירועים שאינם בשליטתה, עם זאת במידה ויש עיכוב ידוע אנו יוצרים קשר עם הלקוחות לעדכן על כך.

קיבלתי הודעה שההזמנה שלי במחסן והמוצר הועבר לחברת ההובלות, מתי אקבל את המוצר?

עם קבלת המסרון הזמנתך הועברה לחברת ההובלות. נציג מטעמם יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה.

מה כוללת האחריות?

לקריאת תעודת האחריות יש ללחוץ כאן.

מתי החנות שלכם פתוחה? איפה אתם יושבים?

שעות פתיחת תצוגה:

א' – ה': 19:00 – 10:00

ו' – 13:00 – 09:00

רחוב הצורן 4 ב נתניה צמוד למעלית 12 ומול בניין C.

האם אני יכול/ה לעשות איסוף בעצמי?

כן, איסוף עצמי מתבצע ממושב בני דרור (בוויז כביש גישה הרמוניה לבית נתניה).

כיצד ניתן לתאם יום ושעת הגעה לקבלת המוצר?

נציג מטעם חברת ההובלות יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ"י סדר העבודה האזורי ובהתאם לזמן האספקה המצוין בהזמנה. זמני אספקה נספרים עפ"י ימי עסקים בפועל, ללא שישי ושבת, חג וערב חג.

אין צורך ליצור קשר. רק במקרים של איחור יש לפנות לשרות הלקוחות.

מה קורה אם ניסו לתאם איתי ולא הספקתי להיות בבית \לענות למוביל?

אל חשש ההובלה עוברת לקו הבא, בד"כ הפרש של שבוע בהתאם לקווי החלוקה.

ידוע לי שהמוצר שהזמנתי נמצא במלאי למה אני לא יכול לקבל אותו מיד?

זמן אספקה עבור מוצרים שקיימים במלאי הינו 14 ימי עבודה עפ"י סדר חלוקה לאזורים.

כיצד ניתן לפנות לשירות לקוחות?

דרך המייל Sherut@divani.co.il ומענה יתקבל עד 2 ימי עבודה.

כיצד ניתן לפנות למחסן?

בכל עניין יש לפנות לשרות הלקוחות במייל Sherut@divani.co.il, נציג מטעמנו יפנה את פנייתך למחסן במידת הצורך.

הזמנתי מוצר ואני רוצה לשנות פינה, מה עושים?

יש לפנות לשירות הלקוחות לאישור השינוי. במייל sherut@divani.co.il

יש לי בעיה עם המוצר ואני עדיין במסגרת האחריות מה עלי לעשות?

ניתן לשלוח למייל שירות הלקוחות בכתובתנו sherut@divani.co.il יש להוסיף את שם ההזמנה, תיאור הבעיה ותמונות, קבלת מענה תוך 2 ימי עבודה.

קיבלתי מוצר בהובלה ואני רוצה להחזיר בעצמי איך ניתן לעשות זאת?

נא לפנות לשירות לקוחות לצורך אישור, החזרה עד 14 יום מקבלת המוצר במצב תקין בלבד.

הודיעו לי על עיכוב משמעותי בהגעת המוצר מעבר לזמן האספקה כפי שסוכם?

דיוואני עושה מאמצים רבים לספק את המוצרים במסגרת ההתחייבות במקרים של איחור במוצרי יבוא דיוואני לא תהיה אחראית לאיחור או עיכוב באספקה או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון או אירועים שאינם בשליטתה. עם זאת במידה ויש עיכוב ידוע אנו יוצרים קשר עם הלקוחות לעדכן על כך במידה והלקוח מעוניין ניתן לעשות ביטול \ החלפה.

מתי עליי לשלם עבור הובלה?

תשלום עבור הובלה מתבצע במעמד ההזמנה והמחיר משתנה מאזור ואזור.

מה קורה במצב בו הגישה לבית איננה מאפשרת הכנסת המוצר?

מעל 50 מטר מרחק מהמשאית לפתח הבניין/הבית ישנה תוספת תשלום בסך 50 ₪ מעל 100 מטרים תוספת תשלום בסך 100 ₪. התשלום יועבר למוביל במועד קבלת המוצר. במידה ויש צורך במנוף, תיגבה עלות נוספת. במידה ומדובר במוצר שניתן לפרק במקום ולהרכיבו מחדש, תיגבה עלות נוספת.

האם ההובלה כוללת הרכבה?

כן, למעט מקרים בהם מצוין אחרת במעמד המכירה עצמה. לרוב, מיטות ושולחנות אינם כוללים הרכבה. במקרה כזה, תצויין במעמד המכירה העלות הנוספת בגין ההרכבה שתשולם למוביל במקום.

מדוע עליי להמתין לאיש שרות במקום החלפת המוצר או ביטול העסקה?

ביטול או החלפה ניתנים רק במסגרת 14 יום מקבלת המוצר. שירות ניתן במסגרת אחריות לפי תנאי האחריות.

קיבלתי את המוצר והוא אינו תואם את הבד והרגליים כפי שהם מופיעים בתמונה באתר?

לכל מכירה יש פרטי מוצר באתר, בחלק מהדגמים יש תוספות ופרטים נוספים לשדרוג, יש לשים לב אם קיימת בחירת בד בסיסי או שדרוג בתוספת תשלום.

נפתחה לי קריאת שירות, מתי יגיעו אלי?

טווח גיאוגרפי בין חדרה לגדרה קריאת שירות עד 21 ימי עסקים (לא כולל שיש, שבת, חג וערב חג). מעבר לטווח הנ"ל תוספת של 14 ימי עסקים.

האם קיים שוני בתנאי האחריות או המכירה בין מוצר חדש לבין מוצר מעודפים/מחודש?

מוצר עודפים/מחודש – אין אחריות על המוצר, אין אפשרות ביטול או החלפת המוצר במוצר אחר.

האם מוצר מעודפים/מחודש, הנו מוצר פגום?

מוצר מעודפים איננו מוצר פגום. במוצר מחודש ייתכנו פגמים קוסמטיים קלים ושינויים קלים בגוון.

מה משך זמן האחריות ומה היא כוללת?

אחריות למיטות וספות – שנה מיום קבלת המוצר. אחריות למזרנים עד 10 שנים מיום קבלת המוצר. לקריאת תעודת האחריות יש ללחוץ כאן.

כיצד מגיעים לחנות התצוגה?

החנות ממוקמת בנתניה, רחוב הצורן 4ב – צמוד למעלית 12 ומול בניין C. (לחץ כאן לניווט ב-WAZE)

קיבלתי מוצר ואני לא אוהב אותו, מה עושים?

במידה והרכישה נעשתה באתר, ניתן לבצע החלפה או ביטול עסקה עד 14 יום על מקבלת המוצר עפ"י פי חוק הגנת הצרכן ותנאי הביטול וההחלפה המופיעים בהזמנה.

אני מעוניין לרכוש שני מוצרים ויותר כמה תעלה לי ההובלה?

באתר מחושבת עלות ההובלה לכל מוצר. במידה ומדובר ברכישת מספר מוצרים, יש לפנות למחלקת המכירות:

טלפון: 09-8910055

מה ההבדל בין בד בסיסי לבין בד משודרג עליו נגבית תוספת תשלום?

במוצרי ייצור מקומי ניתן לשדרג את הבד הבסיסי לבדים משודרגים איכותיים יותר ועמידים יותר בפני נזקי ניקיון ובלאי, קיימות רמות בדים שונות במגוון רחב של צבעים.

הרכב הבד 100% סינטטי ובעל בטנה תחתונה מה שמגביר את חוזקו ועמידותו בבלאי.

מה ההבדל בין דמוי עור לטופ לדר?

הסבר אודות בד "דמוי עור":

דמוי עור בסיסי בעל בטנת רשת

מתנקה בקלות ובעל מרקם של עור נאפה

הסבר אודות בד "טופ לדר":

כינוי לבד דמוי עור הקרוב ביותר במראהו ומרקמו לעור אמיתי

המרקם הוא כמו עור נאפה/ באפלו ומגיע בגימור מאט.

בעל מגע המקנה תחושה נעימה של עור אמיתי.

צרו קשר

אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

בניית חנות וירטואלית
document.addEventListener( 'wpcf7submit', function( event ) { if (typeof gtag !== 'undefined') { gtag('event', 'cf', { 'event_category': 'השארת פרטים', 'event_label': 'שליחה' }); } })