עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    [sourceurl thesource]

    לחץ להתקשרות
    להתקשרות לנציג

    שאלות ותשובות

    מתי החנות שלכם פתוחה? איפה אתם יושבים?

    שעות פתיחת תצוגה:

    א’ – ה’: 09:00 – 22:00

    ו’: 09:00 – 15:00

    מוצ”ש: 18:15 – 22:00

    כתובתנו:
    סניף נתניה: רחוב הצורן 4 ב נתניה צמוד למעלית 12 ומול בניין C, לחץ כאן לניווט באמצעות אפליקציית Waze.

    סניף ראשון לציון: רחוב רוז’נסקי 11, ראשון לציון לחץ כאן לניווט באמצעות אפליקציית Waze

    איך יוצרים איתכם קשר ומה שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות?

    ניתן לפנות אלינו במייל Sherut@divani.co.il , בטלפון 6759* או באמצעות אפליקציית ווטסאפ למספר: 054-3314775.

    מוקד שירות הלקוחות פועל בימים א’-ה’, בין השעות 09:00 – 14:00.

    מענה להודעות במייל יינתן תוך עד שני ימי עבודה.

    האם כל מה שבאתר שלכם נמצא בתצוגה?

    חברת דיוואני הנה חברה אינטרנטית ולכן רק חלק מהמוצרים שבאתר נמצאים באולם התצוגה.

    האם יש לכם סניפים בעוד מקומות?

    חברת ויטוריו דיוואני הנה חברה אינטרנטית, אולם התצוגה נמצא בנתניה ברחוב הצורן 4 ב’ צמוד למעלית 12 ומול בניין C.

    האם אתם מספקים מוצרים לכל האזורים בארץ?

    בהחלט! אך הובלה לאזורים מרוחקים כרוכה בתוספת תשלום, כפי שמפורט בסעיף 28 לתנאי השימוש באתר.

    מה התנאים החלים על הזמנת מוצרים באתר או בטלפון?

    השימוש באתר וכן רכישת מוצרים באמצעות האתר ובטלפון כפופים לתנאים המפורטים בתנאי השימוש, הוראות השימוש במוצרים ותנאי תעודת האחריות, המהווים הסכם מחייב. אתה מוזמן ליצור איתנו קשר אם יש לך שאלות נוספות.

    מה ההבדל בין בד בסיסי לבין בד משודרג עליו נגבית תוספת תשלום?

    במוצרי ייצור מקומי ניתן לשדרג את הבד הבסיסי לבדים משודרגים איכותיים יותר ועמידים יותר בפני נזקי ניקיון ובלאי, קיימות רמות בדים שונות במגוון רחב של צבעים.

    הרכב הבד 100% סינטטי ובעל בטנה תחתונה מה שמגביר את חוזקו ועמידותו בפני בלאי.

    ביצעתי הזמנה – מתי אקבל את המוצר?

    בהזמנה מצויין זמן האספקה המשוער בימי עסקים ואנו עושים מאמץ לספק לך את המוצר עד למועד זה. עם זאת, על מנת לאפשר לנו להוזיל מחירי המוצרים, איננו שומרים מלאים של כל המוצרים ורבים מן המוצרים מיוצרים, בארץ או בחו”ל, בעת ביצוע ההזמנה. בייצור המוצר, ייבואו ו/או אספקתו עשויים לחול עיכובים שונים. אנא עיין בסעיף 24 לתנאי השימוש לפירוט התנאים ולוחות הזמנים המחייבים בעת ביצוע ההזמנה.

    קיבלתי הודעה שההזמנה שלי במחסן והמוצר הועבר לחברת ההובלות, מתי אקבל את המוצר?

    עם קבלת המסרון הזמנתך הועברה לחברת ההובלות. נציג יצור איתך קשר לתאום הובלה עפ”י סדר העבודה האזורי במסגרת זמן האספקה המפורט בהזמנה ובכפוף להוראות השימוש.

    כיצד ניתן לתאם יום ושעת הגעה לקבלת המוצר?

    אינך נדרש ליצור קשר לצורך תיאום ההובלה – נציג מטעם חברת ההובלות יצור איתך קשר לתאום.

    מה קורה אם ניסו לתאם איתי ולא הספקתי לענות למוביל?

    אל חשש, ההובלה עוברת לקו החלוקה הבא. בד”כ יש הפרש של כשבוע בין קווי החלוקה.

    מתי עליי לשלם עבור הובלה?

    תשלום עבור הובלה מתבצע במעמד ההזמנה.

    האם ההובלה כוללת הרכבה?

    אם בעת ביצוע ההזמנה לא צויינה עלות הרכבה בנפרד, המוביל יציב את המוצר בביתך ויבצע את ההתקנה הדרושה ללא תוספת תשלום.

    אם בעת ביצוע ההזמנה צויינה עלות ההרכבה בנפרד, מחיר המוצר אינו כולל הרכבה. בעת קבלת המוצר תוכל לבחור אם ברצונך לשלם את עלות ההרכבה למוביל על מנת שיבצע אותה בביתך, או להרכיב את המוצר בעצמך.

    איך מתצעת ההובלה אם ביתי נמצא בקומה גבוהה ללא מעלית ומה תהיה עלותה?

    אם הובלת המוצר מצריכה הובלה ידנית במדרגות הבניין לקומה רביעית או חמישית, יהיה עליך לשלם למוביל, בנוסף לעלות ההובלה, 50 ₪ עבור הובלה לקומה רביעית או 100 ₪ לקומה חמישית. איננו מספקים הובלה ידנית במדרגות לקומה גבוהה יותר מן הקומה החמישית. אם נדרשת הובלה כזו לביתך עליך לציין זאת מראש ולהזמין מנוף או הובלה במדרגות הבניין על חשבונך. יחד עם זאת, ייתכן כי נוכל לסייע בהזמנת מנוף במחיר מוזל, שיסוכם מראש. אל תשכח ליידע אותנו על כך מראש על מנת שנסכם יחד על הפתרון המתאים.

    איך מתבצעת ההובלה אם קיימת מגבלה בהכנסת המוצר לביתי ומה תהיה עלותה?

    עלות ההובלה המצויינת בהזמנה זו מתייחסת להובלה שגרתית. אם הובלת המוצר לבית הלקוח מצריכה טיפול מיוחד או עלויות מיוחדות (למשל כאשר יש צורך בשימוש במנוף, כאשר המעברים בבית הלקוח מחייבים פירוק והרכבה של המוצר, פירוק של סורגים או טיפול מיוחד אחר) האחריות לכך היא עליך ועליך לשאת בעלויות הנובעות מכך. במקרים רבים נוכל לסייע בהובלה גם במקרים אלה, אך עליך ליידע אותנו מראש על כך שההובלה אליך מחייבת טיפול מיוחד לצורך בירור אם באפשרותנו לבצעה ומה העלות הנוספת הדרושה.

    אני מעוניין לרכוש שני מוצרים ויותר כמה תעלה לי ההובלה?

    באתר מחושבת עלות ההובלה לכל מוצר. במידה ומדובר ברכישת מספר מוצרים, יש לפנות למחלקת המכירות בטלפון: 09-8910055.

    האם אני יכול/ה לאסוף את המוצר בעצמי?

    כן, איסוף עצמי מתבצע ממושב בני דרור (בוויז כביש גישה הרמוניה לבית נתניה).

    אני מעוניין לאסוף את המוצר שהזמנתי בעצמי. באיזה ימים ושעות ניתן לאסוף את המוצר?

    שעות פעילות המחסן הן בין השעות 11:00-15:00 בימים ב’- ד’.

    רק לאחר קבלת מסרון שהמוצר נמצא במחסן ניתן לבצע איסוף.

    אני צריך לאסוף מוצר מתצוגה, האם הוא יהיה ארוז?

    לא, איסוף עצמי מתצוגה אינו כולל אריזה, יש להגיע עם חומרי אריזה.

    כיצד ניתן לפנות למחסן?

    בכל עניין יש לפנות לשרות הלקוחות. נציג מטעמנו יפנה את פנייתך למחסן במידת הצורך.

    הזמנתי מוצר ואני רוצה לשנות פינה, מה עושים?

    יש לפנות לשירות הלקוחות לאישור השינוי מוקדם ככל האפשר.

    מה כוללת האחריות למוצר ולמשך כמה זמן היא ניתנת?

    לרוב המוצרים האחריות הניתנת על ידי החברה היא למשך שנה מיום קבלת המוצר.

    למזרנים ניתנת אחריות למשך 10 שנים, למעט שכבת הנוחות ובד הכיסוי, להם ניתנת אחריות למשך שנה אחת.

    למוצרים מתצוגה / עודפים לא ניתנת אחריות, למעט המנגנון המכאני או החשמלי, אם קיים, לו ניתנת אחריות למשך שנה.

    האחריות כפופה לתנאי תעודת האחריות אותה ניתן לקרוא כאן.

    יש לי בעיה עם המוצר ואני עדיין במסגרת האחריות. מה עלי לעשות?

    אנא שלח מייל לשירות הלקוחות בכתובת sherut@divani.co.il בצירוף שם המזמין, תיאור הבעיה ותמונות, נחזור אליך תוך עד שני ימי עבודה. אפשר לפנות גם באמצעות אפליקציית ווטסאפ או בטלפון, במספרים שפורטו למעלה.

    פתחתי קריאת שירות ונמסר לי כי נציג יגיע לביתי לבדיקה או טיפול במוצר. מתי יגיעו אלי?

    הגעה לביתך באיזורים הנמצאים בין חדרה לגדרה תהיה תוך עד 21 ימי עסקים (לא כולל שיש, שבת, חג וערב חג) לכל היותר. הגעה למקומות שמעבר לטווח הנ”ל עשויה לעתים להצריך זמן נוסף, ובכל מקרה לא יותר מ – 14 ימי עסקים נוספים. מועד ההגעה יתואם איתך מראש.

    המוצר שלי נמסר לתיקון מתי אני אקבל אותו בחזרה?

    תוך שלושה עד שישה שבועות מיום הגעת המוצר למחסן.

    האם מוצר מעודפים/מתצוגה, הנו מוצר פגום?

    מוצר מעודפים איננו מוצר פגום. במוצר מתצוגה ייתכנו פגמים קוסמטיים קלים או שינויים קלים בגוון – המוצר שתקבל הוא המוצר הספציפי שאתה מזמין בחנות, תוכל להתרשם ממנו במקום.

    קיבלתי מוצר ואני לא אוהב אותו, מה עושים?

    אם המוצר שהזמנת אינו מוצר שיוצר במיוחד לפי הזמנתך, ניתן לבטל את העסקה או להחליף את המוצר בתוך 14 יום מן המועד שקיבלת אותו, בכפוף לתשלום דמי ביטול הקבועים בחוק ויהיה עליך להעבירו אלינו או לשלם עבור ההובלה חזרה. אם הנך אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש והרכישה בוצעה באמצעות האתר או בטלפון, במקרים מסויימים תהיה רשאי לבטל את העסקה או להחליף את המוצר בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלתו.

    אנא עיין בסעיפים 36 – 41 לתנאי השימוש לפירוט כל התנאים הנוגעים לביטול עסקאות.

      [sourceurl thesource]