עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    [sourceurl thesource]

    לחץ להתקשרות

    תעודת אחריות

    תעודת אחריות

    1. בכפוף לקיום חיוביך כלפינו על פי הסכם הרכישה ולתנאי האחריות והסייגים המפורטים בתעודה זו, אנו מתחייבים כי במשך תקופת האחריות נדאג לתקן ללא תמורה כל תקלה או פגם במוצר שמכרנו לך, הנובעים מפגם בחומר או בהליך הייצור (להלן: “התקלה”). אנחנו רשאים לקיים את חובתנו זו בתיקון התקלה או בהחלפת המוצר, על פי שיקול דעתנו.
    2. תקופת האחריות היא לשנה ממועד אספקת המוצר לביתך.
    3. אם המוצר יוחלף, תקופת האחריות לא תוארך וסיומה יהיה בתום תקופת האחריות המקורית.
    4. עליך לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו וככל האפשר עוד לפני עזיבת המובילים את הבית, ואם הנך אוסף אותו ממחסני החברה בעצמך, לפני הוצאתו מן המחסן. עליך להודיע לנו מיידית אם קיים פגם, תקלה או אי התאמה בין המוצר לבין ההזמנה.

    סייגים וחריגים
    5. האחריות מבטיחה לך טיפול בתקלה על פי הקבוע בתעודה זו. האחריות אינה מקנה זכות לפיצוי בגין התקלה או בגין נזקים הנובעים ממנה. לא נשלם לך פיצוי על נזקים שנגרמו כתוצאה מהתקלה, אלא אם תהיה מוטלת עלינו חובה לעשות זאת על פי הוראה קוגנטית על פי דין.
    6. תנאי אחריות אלה יחולו כאשר הנך רוכש את המוצר לצורך שימוש אישי, ביתי או משפחתי. אם המוצר מיועד לשימוש לצורך עסקי, מסחרי, לשימושם של אנשים רבים מהרגיל או לשימוש תכוף מהרגיל (כגון לצורך מלון, חדר המתנה, מועדון וכיו”ב) עליך להודיע לנו על כך מראש על מנת שנסכם בינינו את תנאי האחריות עבור רכישתך. אם לא תעשה זאת, האחריות תינתן למשך שישה חודשים בלבד.
    7. לא ניתנת אחריות למוצרים מתצוגה ולעודפים, למעט למנגנונים המכאניים או החשמליים של מוצרים שלהם יש מנגנונים כאלה.
    8. האחריות אינה מכסה:
    8.1. נזקים שנגרמו כתוצאה מהובלה או הרכבה שלא נעשו על ידנו או מטעמנו.
    8.2. חבלות, מכות, שריטות, קרעים ושברים.
    8.3. נזקים הנובעים משימוש שאינו סביר וזהיר, ובכלל זאת: קרע בכבלי משיכה הנובע מעצמת המשיכה, שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים, חשיפה לשמש או לתנור, שקיעה הנובעת מקפיצות, גרירה של המוצר או משיכה של המוצר מחלקיו הרכים (כגון ריפוד או כריות), דריכה, טיפוס, הפעלת לחץ חזק או משיכה של חלקים במוצר, לרבות ידיות, מערכות מתכווננות, הדום נשלף וכיו”ב.
    8.4. נזקים הנובעים משימוש במוצר שלא על פי הוראות השימוש.
    8.5. נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש בחומרי ניקוי.
    8.6. טיפול בנושאים הקשורים לטעם והעדפה אישית, כגון מידת הרכות של המוצר, מבנהו או עיצובו.
    8.7. מאפיינים טבעיים של המוצר, אשר אינם תקלה אלא נובעים מתכונותיו הטבעיות של החומר ממנו עשוי המוצר (עץ, בד וכו’) כגון: “עיניים”, סדקים טבעיים בעץ, טקסטורה שאינה אחידה, הבדלי גוונים וכיו”ב.
    8.8. שינוי סביר במוצר כתוצאה מן השימוש בו, לרבות שקיעה או התרככות במידה סבירה של כריות וחומרי ריפוד, קימוט של הבד ושינויי גוון הנוצרים עם השימוש בחומרים מסויימים, כגון בדי מיקרופייבר קטיפתיים.
    9. שים לב: גם כאשר המקרה אינו מכוסה באחריות, סביר שנוכל לסייע לך לפתור את הבעיה בעלות מופחתת, אצלנו או בהפניה לאיש מקצוע שעובד איתנו. צור איתנו קשר וננסה לעזור!

    מימוש האחריות
    10. אנו רשאים לבקש ממך לשלוח אלינו תמונות ו/או סרטונים של התקלה ו/או לבצע איתנו שיחת וידאו בה תוצג לנו התקלה לצורך החלטה בדבר אופן הטיפול הראוי. היענותך לבקשה זו הוא תנאי למימוש האחריות.
    11. איננו חייבים לתקן את התקלה בביתך. אנו רשאים, בהתאם לנסיבות ועל פי שיקול דעתנו המלא, לבקשך להעביר את המוצר אלינו (בתיאום מראש) לצורך הבדיקה והתיקון, לכתובת: מחסני ויטוריו דיוואני, צומת דרורים. אם נבקש כי המוצר יועבר אלינו, העברת המוצר אלינו תהיה על אחריותך ועל חשבונך. אם תרצה להיעזר בשירותי הובלה מטעמנו לצורך איסוף ו/או החזרת המוצר, הדבר יהיה כרוך בתשלום של 200 ₪ לכל כיוון. למרות האמור, תיקון תקלה במנגנונים מכאניים או חשמליים אשר מכוסה במסגרת האחריות יתבצע בביתך או שאנו נטפל בהובלתו אלינו לצורך התיקון.

    הרחבת אחריות למזרנים
    12. אנו מעניקים למזרנים אחריות מורחבת, לפי ההוראות הבאות:
    12.1. תקופת האחריות למזרנים הינה עשר שנים, למעט שכבת הנוחות ובד הכיסוי אשר להם ניתנת אחריות לשנה אחת.
    12.2. בשנת האחריות הראשונה אנו נגיע לביתך לצורך טיפול במזרן או שנדאג לאיסופו והחזרתו אליך לאחר התיקון.
    12.3. מתחילת שנת האחריות השניה יהיה עליך להביא את המזרן אלינו, לכתובת: מחסני ויטוריו דיוואני, צומת דרורים. אם תרצה להיעזר בשירותי הובלה מטעמנו לצורך איסוף ו/או החזרת המוצר, הדבר יהיה כרוך בתשלום של 200 ₪ לכל כיוון.
    12.4. כל יתר תנאי האחריות חלים לגבי מזרנים ללא שינוי.

    הוראות נוספות
    13. קריאת שירות בגין מקרה שאינו כלול במסגרת האחריות תחוייב בתשלום בסך 300 ₪.
    14. אנו רשאים (אך לא חייבים) לתת שירות תיקונים גם מעבר להתחייבויותינו על פי תעודת האחריות לרבות לאחר תום תקופת האחריות או לתקלות שאינן מכוסות באחריות. תיקונים שאיננו מחוייבים לבצעם על פי תעודת האחריות יחוייבו בתשלום.
    15. אין באמור בתעודה זו כדי לגרוע מחובותינו לפי תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס”ו-2006 לגבי מנגנונים מכאניים וחשמליים של רהיטים (אם קיים במוצר שרכשת מנגנון כזה) ומחובותינו לפי חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 וכל דין קוגנטי רלוונטי.
    16. פניות ובירורים בכל הנוגע לאחריות וכל עניין נוסף ניתן לבצע מול שירות הלקוחות של החברה, בצירוף מספר ההזמנה, בטלפון מספר 6759* בין השעות 09:00 – 14:00, בהודעת ווטסאפ למספר 054-3314775 או בדוא”ל: sherut@divani.co.il.

     

    למה אנחנו

    חברת ויטוריו דיוואני בע"מ הינה חברה פורצת דרך ומובילה בארץ במכירת רהיטים לבית ולמשרד. אנחנו מתייחסים ברצינות לכל פניית לקוח בן אם בהתלבטות בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם ובין אם בשירות לאחר רכישה, על כן בחרנו בקפידה את אנשי השיווק והמכירה שעובדים בצוות שלנו וכל שיחותינו מוקלטות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל פניה או בקשה ותהנו מהטיפול המסור של נציגינו.
    דיוואני
    רמת גימור גבוהה ביותר
    סמלים
    גיוון מוצרים
    דיוואני
    איכות ללא פשרות
    דיוואני
    יבואן רשמי
    דיוואני
    משלוחים מהירים
    ספה
    נוחות בכל רגע

      [sourceurl thesource]

      Google Rating
      4.4
      מבוסס על 2205 ביקורות
      js_loader