עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

משלוחים עד הבית חינם
*בתוקף עד 26.10.20

תעודת אחריות

תעודה זו מקנה אחריות למערכות ישיבה רגילות ומתכווננות \ כורסאות טלוויזיה \ מערכת מזנון ושולחן \ מערכת פינת אוכל \ מיטות \ מזרנים.

תקופת האחריות – 12 חודשים ממועד אספקת המוצר.

נלוות או הפסד כספי נלווה והחברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.

האחריות לפי תעודה זו לא תחול במקרים הבאים:

  • קלקול שנגרם על ידי חבלה \ תאונה \שימוש לקוי \ טיפול רשלני, בלתי נכון או בלתי סביר או שנגרם על ידי כוח עליון.
  • נעשו במוצר שינויים \ שיפוצים ו \או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי ויטוריו דיוואני.
  • הקלקול נגרם בזדון ו \או במעשה ו \או במחדל רשלני שלא על ידי ויטוריו דיוואני ו \או מי מטעמה עקב העברת המוצר מהמקום אליו סופק ללקוח שלא באמצעות ויטוריו דיוואני.
  • הבדלי גוון או צבע כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של העץ או הבד ו \או כתוצאה מחשיפת המוצר לשמש או תאורה טבעית חזקה הגורמת לשינוי גוון הבד/העץ.
  • פגיעות בבד \ דמוי עור \ עור או תפרים שנפרמו עקב שימוש בלתי ראוי (למעט תפרי חיזוק שהם מהותיים) לדוגמא כתוצאה מקפיצת ילדים על המושבים או שימוש במושב או בידיות כדרך סולם ולא כנהוג.
  • שברים במוצר אשר קרו לאחר קבלת המוצר כאשר הוא התקבל תקין למעט מקרים של תכנון מוצר לקוי.
  • שריטות, פגיעות בצבע, הבדלי גוון בציפוי, כתמים או פגמים בבד אלא אם נתגלו והובאו לידיעתנו במעמד קבלת המוצר. יובהר כי המוצר ייבדק על ידי החברה והאחריות במקרים אלו תחול רק על פגמים ביצור או שנגרמו על ידי נציגי החברה.
  • הבדלי צבע \ גוון במוצרים לאחר שימוש הלקוח. לידיעתכם,
  • נזקים (כגון מכות, שריטות וכד') שנבעו מהובלה עצמית ו \או התקנה עצמית ו \או טיפול אחר במוצר שלא על ידי נציגים רשמיים של החברה.
  • אחריות זו אינה חלה על מוצרים אשר אוחסנו או הורכבו באופן שגוי, כאשר נעשה שימוש בלתי הולם במוצרים, שימוש לרעה או בוצע בהם שינוי. כמו כן, האחריות אינה תקפה כשנעשה שימוש בשיטות ניקוי שאינן מתאימות או חומרי ניקוי לא מתאימים. האחריות אינה מכסה בלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר, חתכים או שריטות, או פגם אשר נגרם עקב פגיעה או כתוצאה מתאונה.
  • אין אחריות על שבר או על בדים ודמוי עור.
  • האחריות אינה תקפה במידה והמוצרים מוקמו מחוץ לבית או בסביבה לחה, או במידה ונעשה בהם שימוש שאינו ביתי (אלא אם כן צוין אחרת). האחריות אינה מכסה נזקים נסיבתיים או נזקי תאונות.

בכל מקרה, חייב הלקוח לספק תמונות ראויות במייל למחלקת שירות הלקוחות לפני מתן שירות כלשהו.

לחברה הזכות לבחון את המוצר. השירות יינתן על פי שיקול הדעת של החברה ובהתאם לתעודת אחריות זו. לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת המוצר או חלק ממנו לבין זיכוי מלא או חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי תוך שיובא בחשבון זמן השימוש במוצר על ידי הלקוח וזאת במידה והמוצר ו/או חלקי חילוף זמינים במחסני החברה.

קלקול במוצר הנגרם כתוצאה מאחת הסיבות הבאות, תהיה החברה רשאית לדרוש תשלום עבור התיקון וזאת על פי שיקול דעת החברה: כח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר לצרכן, זדון או רשלנות של הצרכן, שימוש לא סביר או רשלני, תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה, נזק אשר נגרם על ידי הלקוח כגון שבר \ קרע \ כתמים.

  • תתכן סטייה של 1% עד 2% (בהתאם לסוג המוצר) מהמידות הרשומות באתר או המצויות בתצוגה, סטייה זו לא תהווה עילה לביטול או החזרת המוצר.
  • לא תחול אחריות על מוצרים אשר נרכשו מתצוגה \ עודפים \ מוצרי סוג ב' \מוצרים מחודשים ולא תתאפשר החזרה ו \או החלפה אלא בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  • במקרה של צורך בשירות, השירות יינתן רק במחסני היבואן ועל הקונה לשלוח את הספה או חלק ממנה למחסנינו על חשבונו של הקונה.

תחזוקת המוצר:

  • חל איסור מוחלט להזיז חלקי ספה תוך משיכה בידיות וגרירה תוך כדי אחיזה בידיות הספה גורמת לנזק ניכר ועל כך לא תחול אחריות.
  • אין לקפוץ על הרהיטים ואין "להיזרק" עם כל כובד משקל האדם על המוצרים.
  • אין לשבת על מסעדי הספות/כורסאות.
  • אין למקם את המוצרים תחת חשיפה לשמש ישירה.
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי שאינם מיועדים לסוג המוצרים. למשל, אקונומיקה, חומרים לטיפוח עור, לקות למוצרים עץ ועוד.
  • בכל בד/דמוי עור עשוי להיות שינוי גוון/דהייה במהלך השימוש ויכול להיגרם מסיבות חיצוניות כגון כביסה או חומרי ניקוי שאינם מתאימים ואף שמש ישירה או אור גבוה ולכן יש להקפיד על שמירת המוצר.
  • הוראות שימוש נכון בידיות \ ראשים מתכווננים:
  • מנגנון הידית נועד לשימוש במצב שכיבה לחלוטין ועולה למספר דרגות גובה בהתאם למפרט הידית.
  • יש לאחוז בדופן החיצוני של הידית (להבדיל מקדמת הידית \ הראש המתכוונן) ולהעלות אותה כלפי מעלה בצורה עדינה ללא הפעלת כוח. לצורך הורדת ידית \ הראש המתכוונן למצב שכיבה בחזרה, יש להביא אותה לנקישה אחרונה ואז להוריד אותה למטה בחזרה ולא לדחוף אותה בכוח למטה.
  • בשום מצב אין לדרוך \ לעמוד \ להפעיל לחץ כלשהו על הידית כשהיא במצב מור לא תינתן אחריות על שבר במנגנון אשר נבע משימוש בכוח ושימוש בלתי סביר.
  • הראשים המתכוונים לא נועדו למשחק אלא לנוחיותכם ויש להשתמש בהם ללא הפעלת כוח ובצורה נכונה, במקרים מסוג זה עלות השירות תחול על הלקוח וזאת במידה והמוצר ו/או חלקי חילוף זמינים במחסני החברה .

הוראות שימוש נכון במערכות ישיבה רגילות והכוללות ריקליינרים.

  • כל מערכות הישיבה בכלל ומערכות ישיבה הכוללות מנגנוני שליפה בפרט, הן מערכות מאוד כבדות מכיוון שהן מכילות מנגנוני מתכת נשלפים.
  • חל איסור מוחלט להזיז כול מערכת בחלקיה השונים תוך כדי משיכת הידיות דבר אשר עם הזמן יוצר קרע באותו האזור ועל כך לא תחול האחריות.
  • לא תינתן אחריות על שבר או קרע במנגנון אשר נבע משימוש בכוח ושימוש בלתי סביר.
  • ההדומים הנשלפים (ריקליינר) לא נועדו למשחק אלא לנוחיותכם ויש להשתמש בהם ללא הפעלת כוח ובצורה נכונה. במקרים מסוג זה עלות השירות תחול על הלקוח וזאת במידה והמוצר זמין לתיקון.

הזזת חלקי המערכת אמורה להתבצע אך ורק תוך כדי אחיזה בצדי המוצר הקשיחים תוך כדי הרמה והזזה למקום המבוקש.

מתן השירות:

  • ויטוריו דיוואני רשאית, אולם אינה מחויבת, לתת שירות לאחר תום מועד האחריות למוצרים שנרכשו אצלה.

צרו קשר

אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

למה אנחנו

חברת ויטוריו דיוואני בע"מ הינה חברה פורצת דרך ומובילה בארץ במכירת רהיטים לבית ולמשרד. אנחנו מתייחסים ברצינות לכל פניית לקוח בן אם בהתלבטות בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם ובין אם בשירות לאחר רכישה, על כן בחרנו בקפידה את אנשי השיווק והמכירה שעובדים בצוות שלנו וכל שיחותינו מוקלטות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל פניה או בקשה ותהנו מהטיפול המסור של נציגינו.
תו תקן רשמי
גיוון מוצרים
איכות ללא פשרות
יבואן רשמי
משלוחים מהירים
נוחות בכל רגע

הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

בניית חנות וירטואלית
document.addEventListener( 'wpcf7submit', function( event ) { if (typeof gtag !== 'undefined') { gtag('event', 'cf', { 'event_category': 'השארת פרטים', 'event_label': 'שליחה' }); } })