עדין מתלבטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם


    אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

    הפנינג הובלות חינם בתוקף עד 31.7.21!

    תעודת אחריות

    ויטוריו דיוואני בע"מ

    ח.פ 513766386

    תעודת אחריות

    תתחדשו

    ברכותינו על הרכישה שביצעתם אצלנו ואנו מתחייבים לעשות כול אשר ניתן לתת את השרות הטוב ביותר.

    האחריות לפי תעודה זו מכסה כל מקרה בו היה שימוש על פי הוראות היצרן אשר נמצאות באתרנו בכל מכירה.

    גם במקרה של רכישה פרונטלית יש לקרוא את הכתוב בכול מכירה המתייחסת למוצר הנרכש לגבי הוראות היצרן.

     

    מדיניות ביטולים

    * לא יהיה ביטול מוצר אשר  יוצר במיוחד בעבור הלקוח על פי מידות או דרישות מיוחדות

    ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

    בהתאם לחוק הגנת הצרכן בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע,   או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.

    ברכישה בחנות לא יהיה ביטול על מוצר שהורכב בבית הלקוח בין אם מדובר בהרכבת שולחנות\כסאות רגליי ספות או כול אביזר אחר שדורש הרכבה.

    ההרכבה למוצר הנרכש הינה אופציה אלא אם צוין אחרת במכירה אינה כלולה במחיר ההובלה ויש לשלמה למוביל במועד האספקה.

    המוצרים המסופקים נשארים בבעלות המוכר עד גמר התשלום בפועל.

    בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית."

     

     

    זמן האספקה

    זמן האספקה שונה ממוצר למוצר וכול מוצר מגיע ממקום אחר בעולם או מיוצר בארץ ולפיכך זמן האספקה שונה ממוצר למוצר והוא יקבע תוך המכירה בין הנציג\ה ללקוח\ה במכירה בתצוגה ולמען הסר ספק לפי הרשום באתר "ויטוריו דיוואני" ברכישה מקוונת.

    זמן האספקה אינו כולל עיכובים\שביתות בארץ או בחו"ל או מה שאינו בשליטתנו.

    הלקוח מסכים לכך כי איחור שכזה אינו מהווה הפרה של ההסכם ולא יהווה הפרה של התחייבות החברה לספק את המוצרים בזמן.

    .

    במוצרי יבוא איחור של עד 30 יום לא יהווה הפרה של ולא יתקבל פיצוי בגינם.

    הזמנות אשר יישארו במחסני החברה מעבר לחודש ימים יחויבו באחסנה חודשית של 50 ₪ ליום.

     

    הובלות

    *הלקוח מקבל שכניסת המוצר הינה על אחריותו הבלעדית ואם יהיה צורך בעזרים כדוגמת מנוף *וכיו"ב יחולו החיובים עליו.

    בחתימתו או אישורו בצורה מקוונת הלקוח\ה מאשר\ת כי אין כול מניעה פיזית להוביל ולהכניס את המוצר המוזמן על ידו\ידה והיה אם בוצעה הובלה  {גם במקרים של מבצעים} ואין יכולת להכניס את המוצר מכול סיבה פיזית שהיא יוחזרו המוצרים למחסני החברה הלקוח\ה יישא בעלויות הללו.

    מחיר הובלה הינו לפי מחירון החברה באותה עת.

    *אם גם במקרה שכזה מנוף אינו יכול לעזור ונדרש פירוק הכנסה והרכבה בתוך הבית התשלום יקבע במקום ויבוצע ישירות למוביל.

    *פינוי רהיטים ישנים יהיה כרוך בתשלום מול המוביל ולחברת דיוואני אין כול נגיעה לכך.

    *עם זאת הפינוי יהיה לסביבתו הקרובה של הבניין\בית בלבד ולא יכלול העברתם למקום אחר.

    *איסוף עצמי מבטל את האחריות על המוצר הנאסף.

    *ההובלה המסופקת הינה ללא חיוב נוסף עד קומה שלישית ללא מעלית כול עוד אין כול בעיות במבנה אשר מונעות את הכניסה ואינן מצריכות עזרים\פירוקים וכיו"ב.

    ההובלות יתואמו מול הלקוח יום מראש בחלון זמן אשר יהיה מקובל\ת עליו\ה ויחייבו את הקונה בהצגת ת.ז של המזמין.

    במקרה של העמסה ידנית מעבר לקומה שלישית יהיה חיוב של 55 ₪ לקומה על כך לכול מוצר והלקוח יחויב בעבור דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר וכול זאת במידה והמוצר נאסף לשילוח על ידי חברת ההובלות.

    גיל המקבל\ת הנושא את התעודה חייב להיות מעל 18שנה.

    ידוע מראש שיש לחתום על תעודת המשלוח בקבלת המוצרים וכן להציג ת.ז אם תהיה לכך דרישה על ידי המובילים.

    במידה ולא תהיה תעודה להצגה רשאית החברה לא לספק את המוצר ולהחזירו למחסנים כאשר אם תהיה הובלה נוספת יחויב בה הלקוח.

     

    אחריות ומתן השירות:

    מחלקת השרות מחויבת לתת מענה עד 72 שעות מרגע הפנייה כאשר כול מקרה לגופו יופנה לאנשים האמונים על הנושאים הטכניים לבדיקה ולמתן דעתם.

    על הלקוח לשלוח תמונות או סרטונים של הליקוי טרם ההחלטה על המשך הטיפול אם וכאשר יידרש לכך על ידי אנשי השרות.

    תיאום הגעת איש השרות יעשה יום מראש וחלון הזמנים יעמוד על 2 שעות.

    אנשי השרות הם אנשים חיצוניים אשר מכירים את המוצרים ולומדים כול מוצר חדש המגיע אלינו.

    החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.

    *למען הסר ספק אין כול אחריות על כול סוגי הריפוד דהיינו: בד\עור\דמוי עור.

    *כמו כן אין החברה אחראית לשינויי גוון של עד 5% מהמוצג ברכישה אינטרנטית בתמונות\סרטונים או כול מקור תוכן אחר שכן ישנו הבדל ניכר בגוונים בין מסכי המחשב\נייד השונים.

    לעיתים ייתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל כיוון שישנם הבדלי גוון ניכרים בין מסך למסך. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר {איך נוכל לדעת זאת מראש?}. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.

     

     

    ידוע לי שאחריות החברה נמצאת גם באתר.

    השרות יינתן רק לרוכש בהצגת חשבונית על שמו ותעודת אחריות של ויטוריו דיוואני ובמקום אליו הוא סופק.

    לא יינתן שרות במידה והמוצר הועבר למקום אחר.

    אחריות ניתנת לשנה אחת מיום קבלת המוצר למעט מזרנים

     

    מזנונים\שולחנות סלון\שולחנות אוכל\ספריות

    אנו עושים את כול שניתן במהלך הייצור על מנת שתהיה אחידות צבעים במוצר אולם לא תמיד המוצר הומוגני לגמרי מבחינת גווניו שכן אין אפשרות לדעת את הגוון הסופי לפני צביעת המוצר.

    הבדלים בגוון\ "עיניים"\סדקים\חריצים וכן הבדלי גוונים הינם סוד קסמו של העץ הטבעי {גם אם אינו מלא ומדובר על ציפוי פורניר} ולא יחשבו כ "פגם במוצר".

    יש לשמור על המוצרים ללא שמש ישירה ולנקותם במטלית לחה ויבשה מיד לאחר מכן על מנת לשמור על הברק.

    אין להשתמש בחומרים אשר לא מתאימים למוצר אולם ניתן לנסות אותם במקום נסתר על מנת לראות אם ישנה תגובה שאינה רצויה.

    אין לנקות את מוצרי העץ בברזל כלים\סקוטשברייט\ספוג הפלא בשום צורה.

    אין להניח מוצרים עם קצוות חדים או כלים ללא "גלזורה" על מוצרי העץ וכן כלי בישול חמים\סכינים ויש להשתמש במשטח אשר יבודד בין המונח על השולחן למשטח העליון.

    אין להתיז מים או להשתמש בריבוי מים על מנת שלא תהיה פגיעה בחלקים התחתונים של המוצר שברוב המקרים עשויים עץ ואין להשאיר פלטת שולחן סלון\אוכל עם מים עליו לאורך זמן.

    לאחר הניקיון במטלית לחה יש לייבש היטב את החלק הרטוב.

    מריחת שמן בצורה ישירה גם אם הוא מיועד לכך אינה עלולה לגרום לכתמים ואינה מומלצת

    חומרים ממיסים עלולים לפגוע במשטחים המצופים לכה\למינציה וציפויים אחרים ואין להשתמש בהם.

    בכול פגיעה אשר מקורה שמש\מים\אש\שריטה ממכשיר חד\חומרים כימיים או שימוש שאינו ראוי לא יינתן כול שרות.

     

    ספות

    ספות ככל הינן עשויות מחומרים רכים הן המילוי והן הריפוד ישתנו עם השימוש ודחיסת החומר בעת הישיבה וזהו דבר טבעי והוא לא יחשב כפגם.

    התרככות ושינוי בקושי עד גבול סביר של עד 3.5 ס"מ לא יחשב שליקוי והוא תלוי בקצב השימוש.

    בשקיעה טבעית יש גם אפשרות של קמטים\גלים קלים בבד עם השימוש ואלו לא יחשבו כליקוי.

    יש לשים לב ולא להפעיל תנורים\מפזרי חום גדולים קרוב לספות ואסורה חשיפה לשמש.

    כמו כן אין להשתמש בחומרי ניקוי פעילים\אלכוהול או כול חומר אשר עלול לפגוע בבד כמו סבון כלים\ספריי חלונות שכן זה עלול לפגוע בצורה ניכרת בבד.

    יש להשתמש במטלית לחה ולייבש אח"כ בטיפול בכתמים שמתמוססים.

    ניתן גם לשאוב אותה ללא כול חשש.

    חל אסור להשתמש בכימיקלים\אקונומיקה\סקוטשברייט או "ספוג הפלא" וגם בניסיון של חומר ניקוי חדש יש לבדוק את השפעתו במקום ניסתר בכדי לא לפגוע בחלק נראה.

     

    אין לקפוץ על מושבי הספה או לגרור אותה וכן לשבת\לעמוד על מסעד הספות וכמו כן להתיישב כאשר כול משקל הגוף מוטל על הברך וישירות על המושב לפני הישיבה הסופית.

    בזמן העברה למקום אחר יש להרימה משני הצדדים ולשאת אותה ממקום למקום.

    האחריות אינה מכסה נושאים כמו בלאי\שימוש רשלני\לא מתאים נזקים או תאונות.

    אין לכבס או לגהץ את בדי הריפוד.

    במערכות ישיבה עם הדום נשלף אין אחריות על כבלי הידיות המשמשים לפתיחה שכן אורך חייהם נקבע רק על ידי אופן השימוש.

    אין לקום מהספה כאשר ההדוף שלוף.

    ספות מסוג ריקליינר מתחילות את דרכן רכות מהרגיל ומתרככות אף יותר עם הזמן ודבר זה לא ייחשב כפגם.

    אין בשום אופן גם כאשר מדובר בילדים קטנים לעלות על הספה\לקפוץ עליה בשום אופן כי זוהי למעשה הסיבה המרכזית לבעיות במושבים.

     

    מזרנים

    האחריות לעשר שנים ומכסה את הנושאים הבאים:

    ראשית יש לבדוק את הוראות השימוש אשר ריכזנו עבורכם באתר "דיוואני".

    במועד השימוש באחריות יש להמציא את החשבונית וכתב האחריות המקורי.

    בבעיות גימור\תפרים שאינם מושלמים יש להודיע תוך שבוע מקבלת המוצר.

    האחריות מקיפה פגמים בייצור כמו קפיצים לא תקינים וחוטי ברזל משוחררים.

    ירידה בגובה המזרן של עד 4 ס"מ.

    האחריות על שכבת נוחות וחומר ריפוד עליון הינה ל שנה אחת בלבד מיום אספקת המזרן.

    במקרה של תקלה לאחר על שנה ראשונה, יובא המזרן למחסני החברה יהיה על חשבון הלקוח והשרות יינתן ללא עלות.

    במשך שנת האחריות הראשונה האיסוף והחזרת המוצר יחולו על החברה.

    מהשנה השנייה ואילך יהיה חיוב על הגעת נציג ו\או הובלת המוצר ממנו וחזרה עפ"י מחירון החברה באותו זמן נתון.

    התיקון\ההחלפה תהיה בבדים ובחומרי ריפוד וספוג הרלוונטיים לאופי המזרן ולא בהכרח זהים לו במראה.

    האחריות לאחר תיקון אינה מתחילה מחדש אלא ממשיכה מתאריך הקנייה הראשוני.

    האחריות אינה מכסה את המקרים הבאים:

    נוחות\העדפה אישית.

    שקיעה של עד 4 ס"מ.

    כול החלקים החיצוניים כולל העליונים והצדיים לנושא כתמים\קרע\לכלוך.

    נזק שנגרם על ידי המשטח התחתון שבמקרים מסוימים יכול לעוות את המזרן.

    גלים וקמטים בבד עקב שימוש בצד אחד בלבד ללא שימוש בשני הצדדים כפי שנדרש.

    הובלה עצמית.

    ניקוי של המזרן במים\חומרים שאינם מתאימים.

     

     

     

     

    צרו קשר


      אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

      למה אנחנו

      חברת ויטוריו דיוואני בע"מ הינה חברה פורצת דרך ומובילה בארץ במכירת רהיטים לבית ולמשרד. אנחנו מתייחסים ברצינות לכל פניית לקוח בן אם בהתלבטות בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם ובין אם בשירות לאחר רכישה, על כן בחרנו בקפידה את אנשי השיווק והמכירה שעובדים בצוות שלנו וכל שיחותינו מוקלטות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל פניה או בקשה ותהנו מהטיפול המסור של נציגינו.
      רמת גימור גבוהה ביותר
      גיוון מוצרים
      איכות ללא פשרות
      יבואן רשמי
      משלוחים מהירים
      נוחות בכל רגע

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר בהתאם לתקנון

        בניית חנות וירטואלית